filmstudio voor jouw online

Jij wil meer online exposure. Bovendien wil je vertrouwen uitstralen met een herkenbaar en vertrouwd gezicht? Maar iedereen binnen het bedrijf is al super druk met zijn eigen werkzaamheden, dus wie kan dat doen? Maar om iemand aan te nemen die én SEO teksten schrijft, scripts maakt, video’s opneemt, edit en daarna ook nog publiceert is een grote investering. Wat als er nu een filmstudio is voor jouw online-presence? 

Professionals

Een uitgebalanceerd team met professionals staat klaar om samen met jou een online-presence te creëren die vertrouwen uitstraalt, jouw organisatie een gezicht en een stem geeft door middel van heldere communicatie naar je (potentiële) klanten en relaties. 

Denk aan een acteur die zich voor langere tijd bindt aan jouw organisatie en zodoende zijn professionele presentatie kan inzetten voor jouw product of dienst. En een scriptschrijver die zich ontfermt over het vertalen van je werk naar je klant. En natuurlijk de filmploeg die precies de sfeer van je organisatie in beeld brengt.

Blended marketing strategie 

Door middel van onze brede kennis over de online wereld en de informatie over jouw organisatie creëren we samen met jou een blended marketingstrategie die naadloos aansluit bij jouw gewenste online marketingstrategie. 

We kijken samen naar relevante informatie om te delen met je doelgroep en vertalen dit naar SEO technische blogs en videocontent waarmee we jouw bedrijf online een gezicht geven. 

We noemen het een blended marketingstrategie omdat het een deel van je volledige strategie betreft. In een ideale situatie werken we uiteraard samen met jouw marketingafdeling om echt toe te snijden op jullie specifieke vakgebied.

Video als communicatietool

Wat doet jouw organisatie? Wat is het waarom achter jouw bedrijf? En wat wil je dat je klanten en partners van jou weten? Dit zijn willekeurige vragen die het verschil maken tussen bijvoorbeeld een vage kennis of een goede bekende (en dan bedoelen we natuurlijk klant!). 

Er zijn heel veel redenen om je organisatie een gezicht te geven, en één van de belangrijkste daarvan is communicatie. Communicatie over wie, wat, hoe en waarom. Communicatie is de reden dat alles draait in de wereld: de economie, de sociale maatschappij, de politiek, noem het maar op. En zeker in een wereld waar alles zich meer en meer online afspeelt, is de wijze van communicatie belangrijker dan ooit. Zijn we het soms niet zat om alsmaar tegen een computer te kijken, zonder menselijk contact? Met een online gezicht maak je de communicatie van jouw bedrijf weer persoonlijker: je onderscheidt je van de anderen, maar bent toch online, vindbaar voor iedereen. 

Dus vraag jezelf eens af: wat zou een online gezicht voor jouw bedrijf kunnen betekenen?