Je bent op stap met een groep bekenden, je kent ze al jaren. De een zie je vaker dan de ander, maar hetgeen dat jullie verbindt zijn herinneringen. Zo werkt dit ook met merken, de een zie je meer dan de ander maar je bouwt er (onbewust) herinneringen mee op. Making brand memories.

Advertenties 

Advertenties vind je overal, online en offline. De realiteit is dat er ontzettend veel bepaald wordt door deze advertenties. Dit gebeurt: of je het het nu wil of niet. Je wordt via billboards, Facebook-, Youtube-,  LinkedIn-, Instagram-ads continu beïnvloed met het herhalingsprincipe. Hoe je het ook wendt of keert, je wordt door je herinneringen beïnvloed… 

Heerlijk hè, die AD-blockers 🙂 .

Videos 

Influencers zijn overal. Ze zijn de celebs van Youtube en verdienen hun geld door product placement en ads. Deze mensen worden een deel van het leven van de kijker. Ik heb wel eens iemand gesproken die zoveel had gekeken naar een stel Youtubers, dat hij echt het gevoel had ze te kennen. En geef hem eens ongelijk, online is niet meer weg te denken maar gelukkig kunnen we nog steeds kiezen wat we kijken en wie ons beïnvloedt!

Blogs 

Ook tekstueel maken we herinneringen. Een goed boek geeft mij ook altijd mooie herinneringen. Zo kunnen blogs met impact ook datzelfde effect hebben en zodoende een indruk achterlaten in de wereld van de lezer. Kijken is misschien de toekomst, maar vlak lezen niet uit! 

Social media posts 

Een tijdlijn aan herinneringen op je sociale media. Ongemerkt zijn merken via ads je persoonlijke leven in gekomen. Ze staan tussen je tijdlijn en je kunt ze waarschijnlijk onbewust allemaal opnoemen. Dit is hoe de markt is geworden en het zal ook niet snel meer veranderen. 

Wij bij NewPro gaan een stapje verder: hou ons in de gaten voor Making Brand Memories By Aligning An Online Blended Media Strategy.