Digitale Marketing strategie
Zowel online als offline is de strategie de basis aan een goede tactische en operationele uitvoering.
We werken vanuit NewPro met verschillende marketing kanalen welke gevoed worden door de strategie die we ofwel samen bepalen of die bij je organisatie zijn bepaald.
We spreken duidelijke KPI’s af waarin we zo realistisch mogelijk inschatten wat onze doelen zijn.
Web analytics:
- We maken een meetplan en implementeren conversies
- We kunnen een marktanalyse uitvoeren of de uitvoerende partij coördineren.
- We kunnen adviezen geven aan de hand van Data analyse
- Deze maken we overzichtelijk in begrijpbare dashboards waar je aan de hand van de informatie duidelijke keuzes kan maken.
- Naast conversies meten we ook micro conversies aan de hand van de doelen die we stellen
Conversie optimalisatie:
- Aan de hand van data en de nieuwste inzichten in online persuasion kunnen we samen de conversie verbeteren.
- Innovatie is een dagelijks proces waarin we kunnen adviseren.
- We werken met partners voor het maken van Hypothese tests en A/b testing.
SEA:
- We starten met een nulmeting.
- Implementeren en meten van je google ads!
- Hoe schoon is je data
- Status van je huidige traffic en conversie op ads
- We maken campagnes en houden de effectiviteit van de campagnes in de gaten. Advertentie budget efficienter inzetten.
- Omzetgroei door een hogere traffic vs conversie ratio.
SEO:
Wij hanteren voor SEO de “content is king” filosophie. Hetr inzetten van crossmediale campagnes die allemaal een kleine invloed hebben op je totaal impact waardoor je een grote impact in totaal hebt.
- Huidige status
- Technical SEO
- Pagina relevantie
Uiteindelijk gaat het over autoriteit. We geloven dat dit via rich content bereikt kan worden.
Neem contact op voor een afspraak!